Subli-Trade

+36-30-815-4285
0
Keresztnév mező kitöltése kötelező!
Vezeték név mező kitöltése kötelező!
Nem szabványos e-mail cím!
Email cím mező kitöltése kötelező!
Az e-mail cím már foglalt!
Jelszó mező kitöltése kötelező!
Érvényes jelszót kell megadni!
6 vagy több karakter kell a jelszónak!
16 vagy kevesebb karaktert kell megadni!
A két jelszó mező tartalma nem egyezik.!
A vásárlási feltételek még nincsenek elfogadva!
Kérem az adatkezelési szabályainkat ismerje meg és fogadja el!
Ismeretlen hiba!
Sajnos valamelyik azonosító nem stimmel!
Nincs megerősítve a regisztrációja.
Az adminnak is meg kell erősítenie a regisztrációt!
Az adminisztrátor átmenetileg letiltotta a bejelentkezési lehetőségét!

Üzletszabályzat

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

Jelen dokumentum tartalmazza a DRAGON HHO GREEN ENERGY Kft, mint szolgáltató (a továbbiakban: "Szolgáltató") által üzemeltetett https://sublitrade.hu internetes oldal (a továbbiakban: Webshop vagy Honlap) vásárlóira (a továbbiakban: Vásárló) vonatkozó általános szerződési feltételeket (a továbbiakban: „ÁSZF”).

 

Jelen ÁSZF a Szolgáltató valamennyi, a Webshopon keresztül a Vásárló által megvásárolható termék vásárlási feltételeit tartalmazza.

 

A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.

 

A szerződés nyelve magyar és a szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat Szolgáltató nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető, és nem megtekinthető, ide nem értve a megrendelések adatait.

 

Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

 

1.     SZOLGÁLTATÓ ADATAI

 

Név:                                        DRAGON HHO GREEN ENERGY KFT.

Székhely:                                4431 Nyíregyháza, Kemecsei út 46/A.

Cégjegyzékszám:                   Cg.15-09-081305

Nyilvántartásba vevő szerv:   Nyíregyházi Törvényszék Cégbírósága

Adószám:                               24763732-2-15

Számlavezető pénzintézet:     K&H Bank Zrt.

Számlaszám:                          10404405-50526872-72521002

E-mail cím:                             info@dragonhho.hu

Telefonszám:                          +36-30-815-4285

 

A Szolgáltatás nyújtásához igénye vett tárhely-szolgáltató:

Neve:                                      Tárhely.eu Kft

Címe:                                      1144 Budapest, Ormánság u. 4

E-mail címe:                           support@tarhely.eu

 

2.     A VÁSÁRLÁS FELTÉTELEI ÉS MENETE

 

2.1.Regisztráció

 

A Webshop csak a regisztrált vásárlók részére érhető el teljes tartalmában, a nem regisztrált látogatók az egyes termékek vételárait nem látják, termékeket kiválasztani, megrendelni és megvásárolni nem tudnak.

 

A Vásárlók tudomásul veszik, hogy regisztrálni – melyre a „Regisztráció” gomb megnyomásával van lehetősége az oldalra látogatóknak – csak az adott cégnyilvántartásba bejegyzett és működő jogi személyek vagy egyéb szervezetek képesek, melyek sikeres regisztrációjához kötelesek megadni a cégnevüket, cégük adószámát és engedély számát ( cégjegyzékszám, nyilvántartási szám ), székhelyüket, a kapcsolattartójuk nevét és mobiltelefonszámát, valamint egy a regisztrációhoz szükséges e-mailcímet és jelszót. Opcionálisan megadhatók további adatok is. A regisztráció további feltétele a Szolgáltató hírleveleinek igényléséről szóló nyilatkozat, a jelen ÁSZF, illetve az adatvédelmi tájékoztató elfogadása. A regisztrációról a Szolgáltató a megadott e-mailcímre automatikus visszaigazolást küld.

 

A regisztráció akkor eredményes, ha azt a Szolgáltató a megadott email címen megerősítette. Ettől az időponttól kezdődően tud a Vásárló a Webshopra, e-mail címével és jelszavával bejelentkezni.

 

2.2.Megrendelés

 

Vásárló az alábbi módon tud megrendelést leadni a Webshopban elérhető termékekre:

 

  1. Termék kiválasztása

 

A termékek megtekintésére egy többszintű menüstruktúra szolgál a Webshopon. A főoldalon található hivatkozások segítenek a Vásárló részére a fő termékcsoport és az alapján a további al-termékcsoportok és azok részletes terméklistájában szereplő termékek kiválasztásában. Az adott terméklistában szereplő termékek esetében feltüntetésre került azok leírása és a szublimációhoz szükséges információ, a fényképe (amely illusztráció), elérhetősége és a raktározott mennyisége. Mindezen túl lehetőséget biztosít a Szolgáltató az adott termék vonatkozásában további információ megkérdezésére („Ha kérdezni szeretne erről a termékről, katt ide” gomb), amely alapján a Szolgáltató a Vásárló nevének, e-mail címének és/vagy telefonszámának megadásával tájékoztatást ad a részére. Lehetőség van a Webshopon keresztül a termékek ajánlására („Ajánlom ezt a terméket” gomb) is, egy hyperlink generálása és elektronikus levélben történő továbbküldésére a küldő és a fogadó nevének és email címének megadásával.

 

Bejelentkezéssel és/vagy regisztrációval elérhetővé válnak a termékek vételárai (nettó, bruttó és az ÁFA tartalom), egyúttal így választhatók ki a termékek a Webshopban, melyhez a megvásárolni kívánt mennyiséget is meg kell adnia. A „Kosárba tesz” gomb megnyomásával a termék azonnal a kosárba helyezhető.

 

  1. Kosár véglegesítése

 

A termék „kosárba” helyezését követően folytatható a vásárlási folyamat azzal, hogy magát a „kosarat” a „bevásárlókocsi” jellel feltűntetett részre kattintva lehet elérni. A Kosárban ellenőrizheti a Vásárló minden kiválasztott termékét, valamint látható azoknak a kiszámított nettó és bruttó vételára, az ÁFA tartalom és az automatikusan kiszámított bruttó szállítási díj.

 

Ezen az oldalon a Vásárlónak lehetősége van a kosárból a termékek kivételére a „Kosár kiürítése” vagy egyes termékek kivételére „Nem kérem” gombok megnyomásával. Lehetősége van a Vásárlónak a kiválasztott termékek mennyiségének megváltoztatására a kosárban lévő darabszámok átírásával, miután a végleges vételár az „Újraszámol” gomb megnyomásával kerül kikalkulálásra.

 

A Vásárlók tudomásul veszik, hogy a Webshopból kizárólag abban az esetben tudnak vásárolni, amennyiben a megvásárolni kívánt termékek vételára – a szállítási díj nélkül – eléri a nettó 10.000,- Ft összeget.

 

A kosarat a „Megrendelem” gombbal tudja véglegesíteni a Vásárló, amely a „Pénztárba” irányítja át automatikusan a Vásárlót

 

  1. Számlázási és szállítási adatok megadása

 

A Pénztár oldalon kell megadni a Vásárlónak a számlázási és szállítási adatait azzal, hogy a neve, e-mailcíme és telefonszáma, valamint a regisztrált cégadatai automatikusan feltüntetésre kerülnek. Jogában áll azonban a Vásárlónak, mind a szállítási, mind pedig a számlázási adatainak megváltoztatására, illetve új szállítási és számlázási adatok megadására is.

 

A Vásárlás a „Tovább” gombbal folytatható a szállítási mód és az automatikusan kikalkulált szállítási díj ismételt megtekintésével. A Vásárlók tudomásul veszik, hogy a megvásárolt termékeket a Szolgáltató futárszolgálattal szállítja ki a részükre az automatikusan kikalkulált és a Megrendelem gombbal elfogadott szállítási díjon.

 

A Vásárlás a „Tovább” gombbal folytatható a fizetési mód megtekintésével, mellyel kapcsolatban a Vásárló tudomásul veszi, hogy a megrendelt terméket a szállítást megelőzően átutalással köteles megfizetni a Szolgáltató által a vásárlás eredményes lezárását visszaigazoló e-mailben feltüntetett pénzforgalmi számlára.

 

A Vásárlás a „Tovább” gombbal folytatható, mely gomb megnyomása a rendelési összesítőre irányítja a Vásárlót. Amennyiben a Vásárló ismételten elfogadja az ÁSZF-et és az adatvédelmi tájékoztatót egyúttal a „Megrendelem” gombra kattint, a vásárlást megvalósítja. A Vásárló tudomásul veszi, hogy a vásárlás lezárásával és az erről kapott e-maillel egyoldalúan vállal kötelezettséget a megrendelt termékek vételárának és a szállítási díjának megfizetésére.

 

A Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót, hogy a Megrendelem gomb megnyomásáig lehetősége van a termékek és azok mennyiségének, a szállítási és számlázási adatok megváltoztatására.

 

Szolgáltató a megrendelés sikerességéről az ezt követő felületen és e-mailben is értesíti a Vásárlót, ahol a Vásárló megrendelésének száma is megtalálható.

 

  1. Termékek árának megfizetése

 

A Webshopban feltüntetett árak a rendelés időpontjában érvényes egy darab termékre kiszámított árak, amelyeket a Webshopban a termékek mellett talál a Vásárló. Az árak mind nettó, mind bruttó összegben feltűntetésre kerülnek, tartalmazzák a hatályos ÁFA tartalmat, azonban a szállítási költséget nem.

Szolgáltató nem vállal felelősséget a gondossága ellenére és/vagy a rendszer hibájából eredően hibásan feltüntetett árért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árra (pl.: 0 Ft-os ár). Ilyen esetekben Szolgáltató nem köteles a terméket a Webshopban hibásan feltüntetett áron szolgáltatni. Hibás ár feltüntetése esetén a Szolgáltató, a rendelés visszaigazolásában vagy azt követően ajánlja fel, a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

 

A Termék árának megfizetésére banki előre utalással van lehetőség, a Szolgáltató által a vásárlás eredményes lezárását visszaigazoló e-mailben feltüntetett pénzforgalmi számlára.

 

3.     ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSA

 

Vásárlónak a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Webshopban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására (pl. termék törlése a kosárból a mennyiség módosítása, rendelési adatok módosítása). Adatbeviteli hibának minősül például egy rosszul megadott mennyiség, rossz termék elhelyezése a kosárban, rendelési adatok elírása, stb.

 

A Vásárlónak lehetősége van a kosárból a termékek kivételére a „Kosár kiürítése” vagy egyes termékek kivételére „Nem kérem” gombok megnyomásával. Lehetősége van a Vásárlónak a kiválasztott termékek mennyiségének megváltoztatására a kosárban lévő darabszámok átírásával. A rendelés feladásáig a vásárló a „Módosítom” gombra kattintva tud a számlázási és szállítási adatain változtatni, új adatokat felvenni.

 

Amennyiben a Vásárló véglegesítette rendelését és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményeznie kell a rendelése törlését, vagy módosítását. A hibás rendelés törlését a megrendeléskor/regisztrációkor megadott email címről küldött levéllel, vagy telefonhívással jelezheti Vásárló a Szolgáltató felé. Ezt követően a helyes adatokat tartalmazó rendelés újra feladható.

 

4.     AJÁNLATI KÖTÖTTSÉG, VISSZAIGAZOLÁS

 

A Szolgáltató a megrendeléseket automatikusan feldolgozza és e-mail értesítésben visszaigazolja a Vásárló részére a megrendelés feladását, mely igazolja vissza a szerződés létrejöttét. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a Vásárló által a vásárlás, illetve regisztráció során megadott adatokat (számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget, és a Szolgáltató számlázási és elérhetőségi adatait.

 

A visszaigazoló e-mail Szolgáltató részéről a Vásárló által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és Vásárló között. Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésre vonatkozó visszaigazoló e-mailt.

 

Ha Vásárló rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 24 órán belül jeleznie kell Szolgáltató felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

 

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak.

A megrendelés beérkezését követően előfordulhat, hogy bizonyos termékekből nem áll rendelkezésre elegendő mennyiség a Vásárló kiszolgálásához (törekszünk arra, hogy mindig a legfrissebb készlettel dolgozzunk). Ebben az esetben Szolgáltató munkatársa e-mailben vagy a Vásárló által megadott telefonszámon informálja a Vásárlót és tájékoztatja az alternatív megoldásokról.

 

5.     FIZETÉS

 

A Termék árának megfizetésére banki előre utalással van lehetőség, a Szolgáltató által a vásárlás eredményes lezárását visszaigazoló e-mailben feltüntetett pénzforgalmi számlára.

 

6.     SZÁMLA

 

Szolgáltató a Vásárló részére a termék kiszállításával egyidejűleg ad át számlát.

 

7.     SZÁLLÍTÁS

 

A Webshopban leadott rendeléseket futárszolgálat szállítja ki a megadott szállítási címre. A futárszolgálat számára a küldeményt Szolgáltató a Vásárló vételár átutalásának jóváírását követő legkésőbb 48 órán/napon belül adja át, aki azt legkésőbb 5 munka napon belül kézbesíti.

 

Termék szállítási költségét a Vásárlónak kell megfizetni, mely szállítási díjat a kosár véglegesítésével egyidejűleg kalkulál ki a Szolgáltató. Vevő a termék megrendelésével egyidejűleg a kikalkulált szállítási díjat elfogadja, annak fizetésére kötelezettséget vállal a vásárlással.

 

Amennyiben Vásárló a kézbesítés időpontjában nem tartózkodik a megadott címen, a csomagküldő a kézbesítést megismétli.

 

Amennyiben a küldemény nem kerül átvételre, visszaszállításra kerül a Szolgáltatóhoz.

 

Előfordulhat, hogy előre nem látott esemény miatt hiúsul meg az átvétel, ezért célszerű, hogy Vásárló megadja telefonszámát, vagy e-mail címét, hogy a csomagküldő értesíthesse Vásárlót az érkező küldeményről.

 

Ha a Vásárló sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében kérni kell jegyzőkönyv felvételét, vagy meglévő jegyzőkönyv kibővítését. Futárral történő szállítás esetén a törésekre, fizikai sérülésekre felelősséget, és garanciát nem vállalunk, ezt minden esetben a futárszolgálat általi felvett jegyzőkönyvvel, a futárszolgálatnál érvényesíthető.

 

Szolgáltató nem vállal felelősséget a hibásan megadott adatok miatti késedelmes, vagy meghíusult szállítási eseményekért.

 

8.     A VÁSÁRLÓT MEGILLETŐ ELÁLLÁSI ÉS SZAVATOSSÁGI JOGOK

 

A Vásárlót a Webshopban értékesített termékek esetén valamennyi Vásárlót kellékszavatossági jog illet meg, illetőleg bizonyos termékek esetében a Szolgáltató jótállni köteles. A jótállás fennállása esetén a Szolgáltató a termék leírásánál jelzi a jótállás fennállását és annak időtartamát, a kiszállításkor a számla és a termék mellett a jótállási jegyet is eljuttatja a Vásárló részére. A jótállásra egyebekben a Ptk. szabályai az irányadók.

 

Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén (hibás a teljesítés különösen, ha a Termék valamilyen minőségi, vagy mennyiségi hibában szenved) a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet, az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt. A kellékszavatossági igényét a Vásárló kizárólag a Honlapon meghatározott e-mail elérhetőségen közölheti írásban.

 

Vásárló – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

 

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

 

A Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

 

A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon, mint megfelelő határidőn belül közölni a Szolgáltatóval.

 

A Vásárló közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vásárló igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Vásárló részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vásárlónak felróható okból keletkezett, nem köteles Vásárló által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

Ha Vásárló a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

 

A termék Szolgáltatóhoz való visszajuttatására az elállás jognál írtak a kellékszavatosságnál is érvényesek.

 

Kellékszavatosság érvényesítése esetén a megrendelt terméket a Szolgáltató postai címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az igénybejelentést követő 14 napon belül kell visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Vásárló a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket. A terméket eredeti csomagolásban kell visszaküldeni Szolgáltató számára. A termékkel együtt a vásárlást igazoló számlát is vissza kell küldenie a Vásárlónak a Szolgáltató részére.

 

A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Vásárlót terheli. Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Vásárlót semmilyen más költség nem terheli.

 

Figyelemmel a Webshop rendszerére, azaz, hogy ott kizárólag jogi személyek vagy egyéb szervezetek tudnak regisztrálni, ezért azok semmiképpen nem minősülnek természetes személynek, azaz ők nem is lehetnek fogyasztók. Ennek okán a fogyasztók részére biztosított elállási joguk ezen személyeknek nincs, melyet a jelen ÁSZF elfogadásával tudomásul vesznek.

 

 

 

 

 

9.     JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

 

  1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja

 

Vásárló a szolgáltatással vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos kifogásait az 1. pontban feltüntetett elérhetőségeken keresztül gyakorolhatja.

 

Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszt rögzíti és 30 napon belül érdemi választ küld.

 

Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében az elektronikus levelezési címre történő válaszadást, vagy postára adást jelenti.

 

A panasz elutasítása esetén Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót.

 

  1. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

 

Amennyiben Szolgáltató és Vásárló között esetlegesen fennálló jogvita Szolgáltatóval folytatott tárgyalások során nem rendeződik, a Vásárló jogosult:

-        Panasztételre a fogyasztóvédelmi hatóságnál,

-        Békéltető testület eljárásának kezdeményezésére.

-        Bírósági eljárás kezdeményezésére.

 

A Békéltető testületek elérhetőségei:

 

Baranya Megyei Békéltető Testület Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36. Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109. Telefonszáma: (72) 507-154

Fax száma: (72) 507-152
Elnök: Dr. Bodnár József
E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu .

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4. Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500 Fax száma: (76) 501-538

Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna
E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető TestületCíme: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
Fax száma: (66) 324-976
Elnök: Dr. Bagdi László
E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu; bmkik@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
Fax száma: (46) 501-099

Elnök: Dr. Tulipán Péter
E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

Budapesti Békéltető TestületCíme: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Elnök: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék Fax száma: (62) 426-149

Elnök: Dr. Horváth Károly E-mail cím: info@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető TestületCíme: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6. Telefonszáma: (22) 510-310

Fax száma: (22) 510-312
Elnök: Dr. Vári Kovács József
E-mail cím: fmkik@fmkik.hu; bekeltetes@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a. Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
Fax száma: (96) 520-218

Elnök: Horváth László
E-mail cím: bekelteto@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10. Telefonszáma: (52) 500-735
Fax száma: (52) 500-720

Elnök: Dr. Hajnal Zsolt E-mail cím: hbkik@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető TestületCíme: 3300 Eger, Faiskola út 15. Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440. Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék Fax száma: (36) 323-615

Elnök: Dr. Gordos Csaba E-mail cím: hkik@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. Telefonszáma: (56) 510-610
Fax száma: (56) 370-005

Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-010
Fax száma: (34) 316-259

Elnök: Dr. Rozsnyói György E-mail cím: kemkik@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető TestületCíme: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a Telefonszám: (32) 520-860
Fax száma: (32) 520-862
Elnök: Dr. Pongó Erik
E-mail cím: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető TestületCíme: 1055 Budapest Kossuth tér 6-8. Telefonszáma: (1)-474-7921

Fax száma: (1)-474-7921
Elnök: dr. Csanádi Károly
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6. Telefonszáma: (82) 501-000
Fax száma: (82) 501-046

Elnök: Dr. Novák Ferenc E-mail cím: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2. Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
Fax száma: (42) 420-180

Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető TestületCíme: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. Telefonszáma: (74) 411-661
Fax száma: (74) 411-456
Elnök: Dr. Gáll Ferenc
E-mail cím: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető TestületCíme: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2. Telefonszáma: (94) 312-356
Fax száma: (94) 316-936
Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán
E-mail cím: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3. Telefonszáma: (88) 429-008
Fax száma: (88) 412-150

Elnök: Dr. Vasvári Csaba
E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Békéltető TestületCíme: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Telefonszáma: (92) 550-514
Fax száma: (92) 550-525
Elnök: Dr. Molnár Sándor
E-mail cím: zmkik@zmkik.hu; zmbekelteto@zmkik.hu

 

10.  AZ ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK EGYOLDALÚ MÓDOSÍTÁSA

 

Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Vásárlók Honlapon történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Honlap első használata alkalmával válnak hatályossá Vásárlóval szemben, azokat a módosítást követően indított ügyekre kell alkalmazni.

 

Szolgáltató továbbá fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtson végre a Honlapon, előzetes figyelmeztetés nélkül. A Szolgáltató továbbá fenntartja a jogot, hogy a Honlapot más domainnév alá helyezze át.

 

11.  SZERZŐI JOGOK

 

A Honlap egésze, annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai, és a Szolgáltatás elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog védelme alatt állnak. Szolgáltató a feljogosított felhasználója a Honlapon, valamint a Honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak, bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Honlap felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, megvalósítást).

 

A Honlap tartalmának, valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett csak.

 

A Honlap használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot a Vásárlónak a Honlapon szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Honlap rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével a Szolgáltató adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.

 

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2018. április 21.

 

Jelen dokumentum letölthető változata a következő linkre kattintva érhető el: http://sublitrade.hu/sublitrade_aszf_20180630.pdf